2011. január 11., kedd

háromszáznegyvenhetedik bejegyzés - az új kezdet.

blogolni kell. nem mert jó, nem mert akárki is elolvassa, csak azért, hogy elmondhassam, hogyha megkérdezik, hogy "igen 2004 óta blogolok". az meg már "Mi?" 7 év? hmm... vagy öreg vagyok, vagy korán kezdtem a blogolást. vagy hazudok, mert 2007 óta nem is írtam csak félévente 1szer. de ez most sem fog megváltozni!
nem, nem fogok a minden napi életemről írni. nem fogok részletesen beszámolni a reggeli kávém ízértől, vagy hogy hogyan aludtam. de mostanság elég sok jó dolog történik velem. jó? néha inkább érdekes, de az meg a legtöbbször jó. és mivel nemrég költöztem fel újra a mi kis fővárosunkba így végre megint van életem. jó volt nem itt lakni, az biztos, de mivel ide köt majdnem minden, mivel legtöbb barátom itt lakik, családom itt él.. na szal újra itthon vagyok.

még mielőtt befejezném, aki nem tudná, azért a kétmilliomodik bejegyzéssel kezdek, mert ez az előző blogomnak a folytatása. bizony.

bejegyzés vége

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése